onsdag 6 maj 2009

Är det förbjudet?

Är det förbjudet att tänka på dig igen?
Är det förbjudet att vilja röra vid dig?
Att vilja vakna upp vid din sida på morgonen.
Är det förbjudna tankar?
Jag kan inte låta bli. Jag har ållt mig så länge, tycker jag. Du bara kom till mig den kvällen, vad skulle jag göra. Du visste ju redan vad som skulle ske. Du hade ju redan gjort den analysen av mig. Du såg vad jag innerst inne ville egentligen.
Utnyttjade du mig bara? Eller va det så att du ville tillbaka? Tillbaka till den tiden som faktiskt var bra en gång? Det lär jag väl aldrig få veta. På nått sätt så var det en befrielse när du kom, samtidigt som det var att komma till helvetet.

"I wanna love you but I better not touch. I want to hold you but my senses tell me to stop. I wanna kiss you but I want it to much. I wanna taste you but you lips are venomous poison"

Egentligen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag vill ju bara vara din vän. En cool typ att vara med. Hang around lixom. Men så fort jag ser in i dina ögon. Så vill jag bara att du ska säga att du hade fel och att du ska göra allting bra igen.
Fast när jag sitter här, och kollar ut mot den blåa himlen, det oändliga havet, med vinden i ansiktet, så vill jag inget annat än att finna någon ny att ge mitt hjärta till. Just nu svävar det omkring i luften och bara väntar på att få landa.

Bara väntar.
väntar...
och väntar...

1 kommentar:

Ida sa...

Ojojoj vad jag känner igen detdär :(