torsdag 19 februari 2009

... och var är energin?

Snö = kallt
snö = regn
snö+regn= SLASK
slaks= inte roligt alls!

Jag är inte riktigt nöjd med tillvaron just nu.
Energin är totalt... BORTA!
What to do? I don't really know.
Jag vill åka utomlands, men... det stora MEN:et... med vilka pengar?!
Jag har verkligen inte råd! Men jag skulle verkligen vilja åka till Mallorca! Hur gött hade inte det vart lixom?
Jag borde nog börja spela lotto eller på triss. Man vet ju inte. Jag sålde en lått till en man som vann 10 000 :-/månaden i 10 år! Man kan väl säga att jag är helgonförklarad i hans ögon. Han tackar mig än idag och då vann han i Juli 2008. Lika härligt och han förgyller min dag då han kommer in på jobbet. Dock fick inte jag några pengar... Men en dag hoppas jag det blir min tur!
Men ja, i nuläget har jag knappt ork att dra ut lådan och köpa mig en trisslott.

Idag stängdes all ström på macken ner i en timma. Hemst! Dörrarna stod öppna och värmen var avstängd. Det är = KAAALLT! Och jag hann sluta innan strömmen kom på igen. Typiskt, ut i kylan igen och springa till bussen.
Hekta värre!

Ja nu är det ju kväll och jag väntar tills klockan ska bli 21.00 så Criminal Minds börjar. Sen, vet ni vad, ska jag allt slummra så sött för att sen bege mig upp kl 05:30 för ännu en dag på mitt arbete!

Well well... See you later!
Ciao!

Inga kommentarer: