måndag 2 februari 2009

Ja.. då stod man här på OKQ8 igen...
Nattsuddare och nattarbetande taxi-chaffissar är de enda som är här... knappt en enda.
Fruktansvärt långtråkigt.
Men nu, för en gångs skull, har jag ju lite tid för att skriva en rad... eller nåra fler ^^,

För nuet är det väl helt okej. Förutom att jag fortfarande tror att han inte vill prata med mig. Det känns som om han är i djupa tankar, men inte får amn reda på dom när man frågar hur det är eller vad han tänker på. Känner mig som en tjatig jävla kärring. Men jag vill ju bara vara en del i hans liv och tillvaro, är det för mycket begärt?

Jag kanske bara oroar mig lite för mycket, inte vet jag. De enda han säger när man tar upp ämnet är "nej, de är ingenting, jag tänker inte på så mycket.", "klart jag litar på dig", "du är mitt allt sötnos"... Borde jag bara nicka och tro på det? Eller ska man fortsätta fråga?

Usch... Suck.

Inga kommentarer: