onsdag 28 januari 2009

jag vet... det var ett tag sen

Ja, tiden går... jag har börjat jobba igen och det går riktigt bra nu! :)
Sjukgymnasten säger att jag förhoppningsvis kan komma tillbaka helt och hållet, tillochmed tillbaka till hip-hopen! :D
Jag blev så glad!
En annan sak som gjorde mig mindre glad va att nu, när jag inte får dansa, sp kommer ALLA erbjudanden. Folk som vill ha mig som korrograf och danspartner... "Välkommen i mitten på mars" är de svar jag mpste ge tyvärr, och då är det försent! :( suck!

Varför nu, varför?!

Men... Huvudsaken är ju den att jag kommer tillbaka till dansen någon gång igen!
Jag var så rädd att det skulle vara den sista gången jag dansade på nyårsafton.. Men icke!
I slutet av mars blir det en kadundrans dansfest för att fira min återkomst :D
Micke och jag ska börja tävlingsdansa och jag ska börja dansa tango, ÄNTLIGEN!
Bara jag hittar en danspartner...
Bara jag hittar en danspartner....
VAR ÄR DU!?!?!??!!
Hjälp... eller nått?! :/

Inga kommentarer: