onsdag 7 januari 2009

smärta... och du är världens finaste människa!

Knät är... knas men jag är nog den lyckligaste människan!

Jag känner världens finaste människa! Han är otroligt vacker och underbar!

"Hon är underbar! Hon är den enda som jag någonsin känt att jag vill dela hela livet med."

Är inte det typ dom vackraste orden man kan höra från ens pojkvän?!
Han är så oerhört snäll och gör mig så lycklig att det knappt går att få fram ord!

"Jasg älskar dig. Mer och mer för varje andetag. Jag saknar att få röra din kropp, om så bara för en sekund. Jag saknar dina kyssar som fyller mig med livsenergi. Du är mitt allt!"

Jag kan knappt tro att han verligen har sagt detta till mig, till just mig. Och han menar det, vartenda ord (om man gör som jag, tror på dom<3) !
Det är en underbar känsla! En känsla som får all sorts smärta att försvinna och istället fylla kroppen med all glädje och kärlek som ens existerar! Mitt hjärta har sån träningsverk nu att det är galet!

Mina fingrar bara spritter omkring på tangentbordet att jag knappt vet vad jag skriver ens. Men jag kan inte låta bli att le, och somna nu, det tror jag är omöjligt! Det enda som skulle kunna få mig att somna nu är mina starka smärtstillande som får en total-groggy!
Men men.
Jag kunde inte låta bli att uttrycka all känsla som bubblade inom mig, jag kan inte skrika nu för jag vil ju inte väcka alla ^^,

Sov så gott så ska jag nog också decka lite!

Inga kommentarer: