torsdag 1 januari 2009

ja.. då va de 2009 då

2009...
Ja, ett nytt år va de visst och löften blev till!
Frågan är väl som alla år, håller dom?!
Jag höll i och försig 2008-löftena, att tro på mig själv och ta dagarna som dom kommer. Som den usla planeraren jag är så gick, det där med att ta dagarna som dom kommer, galant. Däremot att tro på mig själv, jag vet inte... Jag kan väl göra de bättre. Men man kan ju inte förändra världen på en dag och solen har ju sina fläckar, så jag får nog en chans till om jag är snäll :)
Men nyårslöften får man ju inte säga egentligen, otur och allmän skrockgrej. Men det tänker jag inte berätta heller...

Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag ska opereras... Jag är nervös samtidigt som jag är lättad samtidigt som jag är rädd!
Jag är lite nyfiken också. Jag menar, jag har ju varit helt ovetande om vad det är för skada och om 4 dagar får jag reda på det! Om det nu är någon skada vill säga. Men, eftersom jag har ont och shit så är det väl nått. Eller jag vet inte...
Jag funderar nog för mycket kring det!
Det får ordna sig helt enkelt.
Vi märker väl hur det går!

Inga kommentarer: