lördag 13 juni 2009

Jag längtar verkligen till midsommar. Nu återstår bara några, närmare bestämt 5 dagar, arbete. Sen bär det av till landet för att fira sommaren! Och min Gurka ska med! Åh va jag har längtat efter att du skulle komma hem Louise! Och nu är du hemma!


Åh jag verkligen ser fram emot sommaren nu. Det gjorde jag inte innan. För jag tänkte på hur underbar min sommar var förra året, och att jag antagligen inte kommer uppleva samma lycka igen. Men det är en annan historia.
Men nu jävlar. Under de tre futtiga veckorna som jag ska vara ledig så ska jag bannemej ha så görkul som ingen annan kan utan mig! :D

Haha, snacka om skryt, men jag känner mig verkligen topptoppen nu!
Fin-fina bilder har jag tagit idag också! ^^) Jag älskar ros-bilden. Kanske för att jag bara älskar rosor som ingen annan kan, men det behöver vi ju inte ta upp nu. Jag kan prata om min kärlek till rosor en annan dag. Nu ska jag ta en äckeltablett (sån som gör att jag kan äta sånt med laktos i) och äta MASSA glass och choklad! För det är jag fan värd!



Inga kommentarer: