onsdag 28 oktober 2009

Humf!

Ja... då va de bara att fortsätta.
Eller?
Kan jag verkligen gå vidare nu, efter nya löften och svar? Jag är väl så illa tvungen antar jag, för här kan jag fasiken inte vara kvar! Nej usch!
Jag måste sluta tänka och bara vara jag och köra på! Så som jag gjorde innan du kom in på mitt liv. Det gick ju så bra då!

Ja, ja... Vad är en bal på slottet?

Jag har för all del blivit danslärare igen, för mina vänner på Chalmers. Och Anna, som har det så seriöst har skrivit värta PM:et om vad det är som gäller och grejer! Lovely! Ska bli kul och dansa lite igen! Får se om jag har tålamod att lära dom små liven bara. Haha, har ju en tendens till att ge upp lite fööör lätt! Men det hela ska nog gå som en dans på rosor! =)

Jag har födelsedagsångest också, jag vill verkligen inte fylla år! Eller... klart jag vill bli 20 och så. Men jag orkar inte med att göra något utav de hela!Hade vart så gött om någon annan kunde gjort de hela så kunde jag bara komma och se glad ut! De hade funkat så bra för mig så! Men jag får väl ta och hitta på något finuligt! Det löser väl sig nog.
Sen så går tiden alldeles för fort! På tok för fort alltså! Det är redan slutet på okober! Jag menar hallå eller!? Vart tog sommaren vägen?!?!?!?
Sen så kommer alla födelsedagar på en gång, verkligen ALLA! Jag orkar bara inte med det hela! Kan det inte bara bli 20 december så jag får åka iväg med min familj till Fjällen och bara vara!? Det hade underlätat sååå om jag bara kunde få sjunka genom jorden en stund och dyka upp efter allt jobbigt! Så kan jag ju gå vidare och vara jag ändå!

Well... Livet är en dans på rosentaggarna just nu. Men jag ska en dag, en dag, dansa på de silkeslena blodröda bladen!

Watch me!

Inga kommentarer: