söndag 1 november 2009

Wnnerbäcks konsert 09.10.31 och lite annat.


Jag har bara ett ord; LOVELY!

Konserten var toppen, visst, jag kanske har sett honom på bättre konserter, men det var absolut inte dåligt! Han körde lite otippa låtar och det gilla jag! Men han glömde ju spela Stort Liv, Tvivel och Kom Änglar. Men jag får nöja mig med de jag fick!


* Järnvägsspår
* Köpenhamn Och Överallt
* Dunkla Rum
* Jag Har Väntat På Ett Regn
* Du Som Reser Mig
* Om Tiden Vill Ifatt
* Kedjebrev
* Lång Dag
* Varning För Ras
* Hugger I Sten
* I Stockholm
* Åt Samma Håll
* Fribiljett Till Himlen
* Söndag 13.03.99
* Du Får Mig
* Jag Får Liksom Ingen Ordning
* Kom Ihåg Mig Då
* Solen I Ögonen
* Om Du Lämnade Mig Nu


-Extranummer-
* Elden
* För Dig
* Sällsynt Exemplat


-Extranummer 2-
*Elegi
* Söndermarken

_______________


Ja, det var underbara timmar, timmar då jag bara va jag, utan att bry mig om något annat! Det var en fantastisk kännsla som jag inte kännt på länge, frihet, vilket påminner mig om att jag borde gå till bron och skrika av mig lite och sen ska jag spela min nya låt för Ingrid!
Fri!
Ja, tänk om jag kunde känna mig mer fri än bara i några timmar. Det hade vart så underbart!
Och så håller jag just nu på att vinna ett vad. Dock vet jag inte vad jag kommer vinna eftersom vi inte har kommit överenns om det ännu, kanske för att personen i fråga vet att denne kommer att förlora vadet, så fett! Jag har bestämt mig för att vinna, och då jävlar är det inte så mycket som stoppar mig!
Shit alltså, jag känner mig lite peppad för tillfället, peppad för utmaningar, stora sådana, spännande, givande, lite farligt... Ett äventyr helt enkelt!
Ge mig ett äventyr, en utmaning!
Jag är redo.
Alltid Redo!

Inga kommentarer: