måndag 23 november 2009

24 november 2009

Japp... Då klev man ut ur tonårsvärlden. Och in på systemet! ^^)
20 år. Shit, nu vart dagen kommen. Att det skulle gå så fort då!
But, what to do, what to do?!!

_____________________________________________________________________

Jag väntar att höra något ifrån dig. (du vet mycket väl vem du är).
För det du håller på med nu är fan inte okej.
Och du ska fasen få reda på att du lever när du tänker öppna din mun och yttra lite ord.
Jag är inte riktigt nöjd med dig! Det är ju bara förnamnet!
Fan ta dig för det här. Det värsta är... om du är medveten om va du håller på med?
Du kanske sitter där och njuter av att jag mår dåligt. Att du tror du snurrat mig kring ditt finger.
Men där har du fel! Så fel. Ta den tid du kanske behöver, men vänta dig inte att jag kommer va kvar och att jag kommer ha väntat på dig. Jag jobbar inte så. Jag vänder om jag inte ser någon utväg.
Du har din chans. Hade jag vart du hade jag tagit den.
För snart finns inte chansen kvar.

Inga kommentarer: