måndag 30 november 2009

Stolt, sömnig och... kanske lite ångest?!

Trots att jag håller på och hostar upp mina lungor och snorar som få, så kan jag inte låta bli att vara så stolt över mina "elever" på danslektionen idag!
Trots att vi började om på nytt och hade tre nya killar med så var det hur roligt som hellst! Snacka om att man blev glad! Och självklart hade jag hjälp från min underbara vän "Gurkan" och idag fick jag lite extrahjälp av min före detta danspartner, roligt, roligt!

Jag måste ju säga att på sistone har jag haft så himla roligt! Jag har fyllt år och firat den tre gånger om, härligt kul har det vart! I lördagskväll var jag ute med lite folk och jag, Sara, var på en nattklubb! Det händere typ två gånger om året. Men denna gången hade jag verkligen roligt! Jo, det är sant. Jag hade sjukt roligt! Jag hade tillochmed ont i kinderna så mycket som jag skratta och log! :)

Jag har mått bra fram tills natten kommer och jag ska sova. Jag har nog sovångest skulle jag tro. Jag kan verkligen inte sova, jag vill inte sova! För om jag väl somnar så drömmer jag dessa jävla mardrömmar. Samma visa varje gång! Samma mönster, samma personer, samma bakgrunds"musik" och jag vaknar av samma skrik, mitt skrik! Jag orkar inte mera, hur blir man av med drömmar? Man säger ju att man drömmer om det man tänker på, men jag funderar ju inte på de förens jag är i drömmen... Ja, och så nu då. Jag förstår inte, eller jo, jag vet så mycket väl varför jag började drömma mardrömmarna, men det känns som om jag borde sluta med det nu. Det börjar ju nästan bli lite pinsamt! Förklara för folk varför man inte kan sova och varför man är så trött och sliten. Jag vill ju bara sova!

Jag vill ju bara sova!

Inga kommentarer: