fredag 20 november 2009

Åldersnojja?

Äntligen fredag!
Denna veckan har verkligen vart jobbig. Jag vet inte, men det känns som om den mest bestått av stress och panik. Jag har känt att jag inte hunnit med det jag velat. Men ikväll då jävlar ska de bli dans så det skriker om det. Knäna kommer ta stryk, jag vet, men det är jag beredd på. Jag har preppat mig med allt va salvor och piller heter som har med smärtlindring att göra. Voltaren-gel är numera min bästa vän!

Helgen fortsätter sedan med jobb, bio, sova, jobb, plugg och gitarrspel. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop allting men det ska nog ge med sig. Som det alltid gör.

Shit, idag är det ju fasen bara 4 dagar kvar. 4 dagar tills jag tar steget från tonåren! Det är då jag tar steget in på systemet! Haha!
Jag vet inte riktigt om jag vill det eller inte. Eller jo visst vill jag bli 20 år. Men sen kan det ju få stanna där. Jag vill inte ha mer ansvar nu. Samtidigt som jag inte vill känna mig som minst i världen. Lite dubbelmoral, jag vet. Men jag tror i och för sig att oavsett hur gammal man än är, så kommer man ändå känna sig så jävla liten!

Anyway. Dagarna går, det är ingenting jag kan ändra på. Så det är bara att acceptera att man blir äldre, så är det bara.

Men jag ska i alla fall rocka loss!
Ciao!

Inga kommentarer: