torsdag 23 juli 2009

Hur tänker du?

Att bara höra av sig så av ingen anledning.
Dra upp massa skit som jag äntligen lagt bakom mig.
Varför?
Din chans har du redan sabbat, fattar du inte det?
Du finns inte kvar för mig längre.
Jag trodde du alltid skulle finnas i mitt hjärta, men nu... Jag vet inte.
Var fanns du när jag behövde dig?
När jag var nere i skiten?
Du bara puttade tillbaka mig när jag försökte kravla mig upp.
Vad är jag för dig egentligen?

Jag vet att jag borde lägga dig helt bakom mig och inte låta dig komma fram.
Men någonstans så finns du där.
Jag vet ju dina bra sidor, varför döljer du dom för mig?
Varför är jag så fel?
Vad är det jag gör som är fel?
Snälla, jag ber dig verkligen, svara till mig.
Låt mig få veta varför du gömmer dig!
Varför du kryper fram när striden är över när jag fått kriga själv!

Snälla, ge mig ett svar!

Inga kommentarer: