torsdag 20 november 2008

Ja... Jobba natt kan vara rätt nice. Men inte när stationen håller på att renoveras och den stora skylten som syns från vägen är släkt. Då tror ju alla att stationen är stängd (för er som undrar jobbar jag på bensinstationen OKQ8) .
Det är lite segt må jag säga.
Nu är klockan 05.12 och jag har ca. 1 timma och 40 minuter kvar innan jag kan få gå och nanna!
Jag saknar syrran som är på andra sidan jordklotet och har det allmänt gött!
Jag saknar min pojkvän som jag inte kommer träffa på ett tag.
Jag saknar faktiskt min vän Louise också! Henne har jag inte träffat på göralänge och det är synd och skam att man inte ses oftare!
Ryktet sprids och jag har hört att hon snart ska bege sig till Skåneland för plugg... Då kommer det ju ta ännu mera görlång tid innan man ses och så vidare! Sakna sakna sakna!!
Det är otroligt.
Det är ju inte för ens man inte träffar dom så ofta som man inser hur fantastiska människor dom är! Det är ju helt galet faktiskt när man tar och fundera lite kring det.

Det är egentligen helt otroligt hur mycket av ens liv som gått åt till att sakna människor, gamla tider och platser man vart på och vill till. Det är ju när det inte finns i närheten som man vill ha de mest. Konstigt de dära! För när man väl är på den dära platsen, eller är med de dära människorna, så känns det inte som man njuter så mycket av sekundrarna som man verkligen borde.
Det ska det bli ändring på numera! Jag ska njuta av varenda stund som är så värdefull!
Så ska det bli!

Jaha... vad gör man nu då när klockan är tjugo över fem och inte en kotte är här och håller mig lite sällskap!?
Man får väl änna ta och läsa alla dessa veckotidningar som man kommer åt! SE&HÖR, HäntExtra, you name it! Nu ska Sara få koll på skvallervärlden!

Tjo och fortsätt slummra sött!

1 kommentar:

Nyckelpigan sa...

naaw, men jag kommer sakna dig oxå . saknar dig redan iof:P men du vet en plats på golvet för dig finns alltid om jag flyttar;)