söndag 7 december 2008

Jag måste få veta!


"If you're a sailboat I would sail you to the shore.
If you're a river I would swim you,
If you're a house I would live in you all my days.
If you're a preacher I'd begin to change my ways."

~~~
Du vet att jag älskar dig.
Jag skulle göra allt för din skull!
Jag kan säga nej till en värld för din skull!

Jag märker ju att det är något fel,
jag tror jag vet vad det är.
Men jag måste få höra det!
Få kicken i baken!
Jag måste få veta vad som gnager dig!
För det känns som om jag står utanför,
utanför dina tankar.
Jag bankar och slår på dörren.
Men du släpper inte in mig.
Det skär i mitt hjärta!

Jag vill ju vara en del av dig!
Inte tillbehöret bredvid.
Jag vill vara glassen du älskar.
Inte kolasåsen som bara rinner längs med.
Jag vill vara din!

~~~

"There are nine million bicycles in Beijing.
That's a fact.
It's a thing we can't deny,
like the fact that I will love you till I die. "
~~~

Jag vill verkligen inte att du ska tvivla.
Jag kommer alltid att älska dig!
ALLTID!
Lova mig att om du läser det här, du vet vem du är,
lova mig att aldrig glömma att jag älskar dig
av hela mitt hjärta,
även den dag jag ligger under marken,
då kommer mitt hjärta fortfarande slå för dig!
Jag älskar dig!

Inga kommentarer: