måndag 15 december 2008

Nervositet och ren kärlek


Ja... nu är det inte långt kvar tills jag står i studion. Då spelar jag förhoppningsvis in Kom Änglar (Lars Winnerbäcks låt). Det är sjukt spännande och jag är gaaaalet nervös.
Det roligaste är när jag sjunger den kan jag inte låta bli att tänka på min underbara pojkvän. Det är omöjligt, jag har försökt. Men då jag sjöng den första gången vi sågs och jag såg honom... Det är ett ögonblick som fortfarande finns på min näthinna!
Jag är så otroligt glad att jag har honom! Han stöttar mig och tröstar mig när jag är ledsen, han skrattar med mig när jag är glad. Han får mig att känna mig trygg och älskad. Han får mig varm då jag fryser!
Det finns så himla mycket jag kan säga om honom! Han är verkligen det bästa som finns och jag älskar honom så otroligt mycket att det knappt går att förklara!
Det är ren kärlek!

Inga kommentarer: