onsdag 10 december 2008

jaha...

Well well... Då börjar man en första dag på ett av nu tre jobb.
Jag är både nervös och allmänt opepp! För de första vet jag inte var och hur jag ska komma in i lokalerna :/ sen vet jag knappt någonting om vad jag ska göra....
Hej hopp och pannkaka säger jag bara.
Hur sjutton ska detta gå till hade ni tänkt?!
Men men, det blir säker skojigt, lite omväxling och det sägs ju ska förnöja så....
Jag vill egentligen bara vara hemma för jag känner mig görhängig och börjar nog bli sjuker, men det är ingen idé att va hemma om jag inte har feber, det är min teori som jag haft ett bra tag nu och det får jag väl stå fast i. Jag är ju ändå ledig imorgon!
Det är ju alltid något. Eller nått sånt.
Ja, usch, klockan är 8.00 ".. och här är Ekot". Hehe skojja bara.
Men jag får väl berätta sen hur det gick när Lilla Jag skulle börja sitt tredje jobb, inget mindre än på Lagerhouse.

Ciao!

Inga kommentarer: