tisdag 16 december 2008

kan man inte bara få en handbok?

Det känns som om det är nått fel.
Varför säger du det inte till mig?
Litar du inte på mig? Eller vad är det frågan om?
Kan jag bara inte få en jävla manual till din hjärna och det du tänker på?
Va?!?!?!?!
Snart blir jag tokig...
Jag vill inte att du ska ändra hela ditt liv för min skull.
Jag vet inte om jag vill att du ska kunna säga nej till en hel värld för min skull. På frågan som ställdes,
Skulle du kunna säga nej till en hel värld för hennes skull ?
A) Alltid B) Ibland C) Aldrig
Ditt svar borde nog vara: b) Ibland....

Ibland blir jag så orolig... Att en dag, så finns du inte längre, inte längre hos mig.
Jag vill aldrig att den dagen ska komma! Jag vill aldrig lämna dig!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Det vet du!

Frågan är bara den... Vad gör jag för fel?

Inga kommentarer: