tisdag 16 mars 2010

Irritation på hög nivå!

Vad är det med dessa män och att inte höra av sig??
Jag blir tokig! Och mannen ifråga läser ju inte här, så egentligen är det väl ingen idé att jag skriver om det här. Men jag blir så fruktansvärt irriterad! Varför bara inte ett spontan-samtal? Bara för att höra hur det är med en? Varför är det alltid jag som ska höra av mig? Va, va, vaaa?
Är jag inte värd det? Eller bryr sig inte mannen ifråga om mig, hur jag mår osv? Eller vad fasen är det frågan om!?
Om jag bara kunde få honom att läsa detta och göra någonting åt det!

Egentligen vet jag inte varför jag är arg. Livet kretsar ju inte kring mig. Men att slippa vara den som hör av sig för en gångs skull hade ju inte skadat. Att få höra något vackert i mitt öra, jag hade ju inte blivit arg för det precis.

Varför har män så svårt att förstå en?

Är det ens någon som kan svara på alla dessa frågor?


Jag har sökt in till sjökaptensutbildningen nu... Min framtid bestäms nu på om jag kommer in eller ej, om jag ska flytta eller stanna kvar i Göteborg. Eller om jag inte kommer in, va fasen ska jag här och göra då? Då har jag bra lust att bara flytta någonstans! Vart som helst egentligen. Jag orkar inte vara fast här! Jag vill bort, bort, iväg!

Rym iväg, med mig, inatt!

Någon?

Inga kommentarer: