lördag 27 mars 2010

En galen fredag!

Man kan ju säga som så att helgen började helt fantastiskt! Imprivisationsteater! Det var så fantastiskt hur man bara kan få fantasin att flöda så! Det var otroligt roligt att se på! Även efteråt, då jag och fyra grabbar hamnade på Halta Lotta, var roligt! Jag vann mot tre av de fyra grabbarna i armbrytning... Känner mig stolt! :D
Kommer leva på de väldigt väldigt länge! Haha!

Sen idag så har det faktiskt vart en riktigt bra dag på jobbet! Inte så överdrivet mycket att göra, och tiden flöt på bra! Det är skönt med sådana dagar tycker jag! När man inte kollar på klockan, och när man väl gör de så upptäcker man att man ska gå hem! Fantastiskt!

Fantastiskt ja, ett bra ord som jag numera tänker använda så ofta jag bara kan!!! Man mår bra av att känna att livet är fantastiskt! För jag har fått många bra besked denna veckan!

Jag kan faktisk säga att jag känner mig lycklig! Och bara det är så otroligt FANTASTISKT! Det var längesen nu jag kände mig sån här! Och jag bara ler när jag skriver det här! Jag har börjat se livet ur nya vinklar och bara lever! Det känns så bra! Fantastiskt helt enkelt!
Jag vill dansa, sjunga och snurra runt! Jag gör tokigheter utan att det gör någonting! Jag ler på riktigt nu! Jag lever med mitt leende på läpparna!

I know what it means to be dying just to live!

Inga kommentarer: