måndag 22 mars 2010

Jag vill... för jag saknar dig

Jag vill somna med mitt hår i ditt ansikte inatt
jag vil lägga mitt huvud i dina händer
jag vill smekas av din värme
jag vill stanna i din famn när morgonen gryr
och dagen blir grå, här i Göteborg.
Jag vill smekas av dina händer,
jag har väntat länge nog på att vintern ska bli vår
här i mitt hjärta

Jag vill ha ditt hjärta mot mitt hjärta inatt
jag vill vila mina läppar mot gropen i din hals
Jag vill smekas av dina händer,
jag har väntat länge nog och jag tror att våren den kom
inatt
till Göteborg!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag saknar dig så ofantligt mycket. Det finns nog inga ord för hur mycket jag tycker om dig. Det är rätt galet faktiskt, hur en människa kan omtumla ens värld, på ett bra sätt! Då jag trodde att jag aldrig skulle ta mig upp ur det... Så kommer du som en räddande ängel och bara... hjälper mig. Det lilla, det blir så mycket! Det är vad jag kallar kärlek.
Snart tre månader. Det är en lång tid, fast ändå inte! Förra året, då jag inte fick dansa, så var en månad en oändlighet, fast nu, är en månad både en oändlighet samtidigt som det är en ganska kort tid. Kontentan av de hela vette fasen, men det känns bra i vilket fall som hellst. Jag mår bra! Det känns bra!

Jag tror att våren den kom, inatt, till Göteborg

Inga kommentarer: