tisdag 18 maj 2010

Nattskiftet och trötthet... ingen bra kombination!

Det är just vad det är, tröttsamt!
Jag vill inte vara kvar här längre. Jag vill hem och sova! Sova länge! Jag vill krypa ner i sängen och lägga mig tätt, tätt intill dig. Varför kan inte tiden gå fortare? Det är ju inte långt kvar nu!!!! Tiden kan väl göra ett sånt där... hopp bara... Hoppa över en si sådär 38 timmar! Så får jag äntligen se dig igen! Fan va jag längtar alltså, galet mycket!

Har nu lyssnat på massa Cornelis Vreeswijk och bara längtar tills sommaren kommer på riktigt! Så jag kan få ligga där på ängen, och forma de få moln som finns på himlen till figurer och bara njuta av livet. Aggera livsnjutare, det bästa tillståndet som jag någonsin upplevt tror jag!
Dock kommer jag ju jobba större delen av sommaren, har hittils enbart fått en vecka ledigt... Och då ska jag jobba ännu mera, fast på Arvikafestivalen!

Ja, ja. Det löser sig!

Nu ska jag plocka upp lite varor, i hopp om att hålla mig vaken de 3 timmar som återstår!!!

Ciao

Inga kommentarer: