torsdag 13 maj 2010

Rastlös mitt i stormen.

Nu händer det grejjer! Eller, jag ska jobba massor hette de visst! Många dagar i sträck och konstiga arbetstider! Men här biter vi ihop och ler! Det är ett tidsfördriv. Och man tjänar pengar på de samtidigt, det borde ju vara fantastiskt egentligen. Men jag känner mig mest bara trött. Tröttheten kommer oftare nu, de sömnlösa nätterna blir fler och fler igen. Jag vill bara skrika så mycket tills jag blir så utmattad att jag somnar som ett litet barn!

Jag önskar att jag vore liten igen, så liten att man bara kunde krypa upp i pappas knä och ligga där tills allt blev bra igen!

Jag är inte ett litet barn längre. Och jag måste härda ur denna stormen själv. Trots att jag kan andas igen, trots att jag kan känna klumpen i magen lätta, trots att jag inte behöver vara rädd längre, så har det bara börjat. Stormen.
Jag känner mig ensam, trots att jag egentligen inte är det. Jag är rastlös, trots att jag har full rulle ett bra tag framöver!

Jag är förvirrad!

Inga kommentarer: