måndag 21 december 2009

Helvetes jävla knä-fan

Fan fan fan!

Knät kan ju inte svika en redan första skiddagen! Detta går inte!
Jag som aldrig brukar ge upp!
Men om jag inte gör det, så kommer jag nog hamna långt inna i skogen, med tanke på att jag inte kan sväng åt vänster!

Jävla skit!

Men det är så härligt att vara här! Det är snö vart man en ser. Solen skiner och det är minusgrader. Det är lite mycket lössnö i backen förstås men det ska nog lösa sig! Jag ska åka hela veckan, jag bara SKA DET!

Sen börjar jag fundera hur jag ska säga allt de jag tänker på till dig. Det börjar bli dax nu. Fast det är ett samtal som jag helst velat slippa. Ett samtal som jag undrar hur jag ska få till. Ska jag ta det när jag kommer hem, eller redan idag? Jag vet ju inte riktigt va jag känner om det hela heller. Så jag vet inte riktigt hur jag ska säga det på ett sätt så att det inte blir pinsamt.
Skit va struligt de kan vara då!

Voltaren, linement och knäskyddet.
Dags att åka ut i backen igen!

Inga kommentarer: