onsdag 9 december 2009

Skrivkramp? Eller bara trött kanske!?

Egentligen orkar jag inte skriva.

Känner liksom inte att jag har så mycket att säga, egentligen. Ältar samma saker hela tiden. Men det är ju lite svårt att lämna det eftersom jag tvingas leva med det hela varje dag!
Well well.
Jag har förälskat mig! <3
I en låt. Ja såklart, vad annars likson? Det va ju ett tag sen jag vart kär. Känns lite underligt när jag tänker efter. Ingen man tänker på sådär... mysigt! Men med tanke på låten jag förälskat mig i så vill jag ju bara mysa, men med vem då? Jag vill ju ha någon som kan krama bort all smärta, någon som kan ge mig den tryggheten som jag vekrligen inte har just nu. Någon som kan lugna mig och få ner mig på gjorde igen. Någon att mysa med när jag inte kan somna om natten. Men var är denne 'någon' ? En ytterligare bra fråga jag ställt mig själv på kort tid. Helt otroligt! Eller galet, jag vet inte.

Jag borde sova, jag borde plugga, jag borde le mer... Jag BORDE mycket, men vad gör jag egentligen? Nada känns det som. Skit! Men jag är glad att jag fick iväg brevet till min vän. Fått sagt de jag kände och de han borde veta. Nu finns inga missförstånd, bara dessa alla frågor som jag vill ha svar på. Speciellt om jag ens kommer få svar på frågorna? Ännu en bra fråga. Ja, jag är helt otrolig ibland. Tokigt! Det blidde visst några ord. Om det va nått vettigt jag fick sagt vet jag inte precis. Det är väl som så att jag måste sova lite kanske. Jo, det är sant faktiskt. Jag får sluta fega nu och sova! Mår fasen inge bra av att jag inte vågar sova.

Här kommer en smakbit ur min förälskelse!

"I kvinnors ögon blänker det,
av vedmod och av lust.
Du går från en till annan,
som ett skepp från kust till kust.
Du vänder dig mot vindarna
och vet aldrig mer.
Ska du kunna hindras från
att ge efter,
för vad dina ögon ser?"
- ur "I kvinnors ögon" av Ulf Lundell!

God natt då gott folk!

Inga kommentarer: