måndag 15 februari 2010

Dags att födriva tiden

En kväll på jobbet, och inte ett smack att göra. Inte en kund är inne, ingenting finns att fylla på i butiken, bilarna är tvättade... Finns ingenting att göra mer än att titta på klockan och bara längta tills man slutar! Men jag har ändå haft en bra dag! Jag fick 100 spänn av en kund då hon glömt sin mobil här och jag fick tag på henne. Rätt nice ändå!
Ja, jag kommer jobba galet mycket nu! Ska försöka hinna med att plugga också :/ Har ju gett mig fan på att jag ska klara den dära tentan! Jag bara SKA klara den! Samtidigt som jag längat till den 10 mars, då jag får träffa mitt hjärta igen, så vill jag vetrkligen inte att den dagen ska komma! Det är ju då jag skriver tentan. Maskinteknik B... Jultomten till föreläsare och en galet flummigt ämne måste jag ju säga! Fasen... det är bara tre veckor kvar nu... Tre veckor, som kommer vara en evighet samtidigt som det kommer gå fort som satan! Dels för att jag kommer jobba massor, sen är det 4 föreläsningar kvar i skolan och så är det ju lite annat på gång också. Hmm... hur ska detta gå?

Well... äntligen kommer en kund!
Ciao!

Inga kommentarer: