lördag 27 februari 2010

Göteborg är kallt, jag vet!

"Göteborg är vinter, snart är det vår jag lovar! Bara några veckor kvar av kylan sedan slutar staden sova!"

Jag vill verkligen ha vår, NU! Jag pallar inte med snön längre, jag pallar inte med att mitt hjärta fortfarande går i skolan och inte vill komma hem! Och här sitter jag, ensam och har endast en föreläsning och förhoppningsvis bara en tenta kvar! Bara en vecka kvar, så håller han om mig igen! Då har det gått en månad sen sist! Fasen, samtidigt som tiden gått fort som attans så har tiden gått galet långsamt, samma sak är det nu. Jag vill ju att veckan ska gå fort som bara den, samtidigt som jag verkligen inte vill att tentan ska komma! Jag har verkligen ångest för den. Så galet svårt!

Det är sjukt va en endaste människa kan påverka en! Det var längesen jag kände mig så knäpp på nått vis. Jag är väl kär antar jag. Om han ändå bara kunde ringa! Sitter och lyssnar på musik jag vet vi båda tycker om och saknar honom som få! Tänker han nått på mig? Saknar han mig? Tycker han ens om mig? Om han bara kunde ringa!

"Jag vill förföra dig med allt jag har. Beredd att ge det sista jag har kvar. Jag vet att kärleken sover i din säng. Vad skulle hända om jag kunde väcka den? Låt mig försöka. Försöka."

Inga kommentarer: