onsdag 14 april 2010

Stockholms kyss

Med feber och dunk i huvudet satte jag mig i bilen som skulle ta mig till huvudstaden. Resan gick bättre än väntat, jag sov mest! Första natten gick även bra och dagen därpå gick till stros på stan och lite shopping. På den kvällen fick febern en ny topp och min mamma blev riktigt orolig för mig. Jag yrade, hade hög-hög feber och hade köttlar i halsen (observera att det inte är halsmandlarna) som svullnat enormt! Trots detta så frisknade jag till under den kommande dagen och på kvällen hade jag ingen feber! Idag, dock, vaknade jag med feber som avtagit. Nu är det bara snurret i huvudet som är kvar! Om det bara kunde sluta snurra!

Snart ska jag lämna huvudstaden och sedan bege mig söderut, förbi hemmet en natt och vidare till mitt hjärta i Malmö!
längtar som en tok! Men snart så snart kommer du hålla om mig och ge mig kärlek! Jag saknar honom verkligen! Nått så enormt!

Min Baloo! <3

Inga kommentarer: