onsdag 7 april 2010

Vad är det med mig?!

Jag vet inte vad som händer med mig! Kommer jag alltid vara så här.... aggresiv? Detta gör mig galen! Jag hoppas det är värt det nu! Fasen, jag har ju aldrig haft PMS. Och så nu kommer världens bomb! Jag känner mig galen, på ett sämmre sätt! Det går ju ut över alla också, inte minst mitt hjärta. Förlåt mig!
Jag kan inte fatta hur det kan påverka en så. Jag fattar de verkligen inte! Det är ju inte jag, det är ju verkligen inte meningen! Så de som känner att jag är sån här, så är det inte jag! Men jag blir nog snart mig själv igen, jag hoppas verkligen det, annars va de fan inte värt allt de här! För din och för min skull hoppas jag att detta kommer lösa sig och bli som vanligt igen, fast ändå med denna förändring som skett. Jag gjorde det ju för en eller två bra saker!
Det ska vara värt det! Det bara ska bli bra!

Positiva tankar nu! Ingen aggression, ingen ilska! Kärlek, massor med kärlek ska finnas i tankarna istället! Det borde finnas i allas tankar, jämt! Jag anser att man aldrig ska hata någonting, det förstör ens själ! Man ska le och vara glad så ofta som det bara går! Det är nog därför jag inte känner igen mig själv som det är just nu. Jag skrämmer mig själv! Vilket jag blir arg på. Som omedvetet låter de gå ut på andra, som inte gjort nått illa!
Förlåt.

Min kärlek, det har vart du och jag en stund nu! Du är det bästa som har hänt mig! Du får mig så otroligt glad och lycklig. De tårar som föll härom natten, det var egentligen glädjetårar, tårar som var fulla med kärlek! Jag är så otroligt tacksam för att jag funnit dig och för att du klarar av mig som jag är. Att du får mig att le och känna kärleken igen. Känna kärleken! Det är fantastiskt, du är fantastisk!
Jag blir så facinerad över hur du klarar av mig. Helt otroligt! Jag är så evigt tacksam för den kärlek du ger mig, den tryggheten du ger mig trots att du bor 30 mil ifrån mig och bara den glädjen som rusar genom kroppen när du ser på mig och ler, när din hand rör min kind, när du säger att jag är din! Jag tycker om dig nått så enormt. Jag hoppas du känner likadant!

<3 You rock my world darling! <3

Inga kommentarer: