fredag 1 januari 2010

Mycket nytt... Bland annat ett nytt år!

Då blev det dax för 2010 att träda fram. Undrar hur det kommer att gå? Det började spännande, mysigt och toppen. Men så här mitt i natten den 1 januari så börjas det igen. Tankarna, grubblet! Vad ska ske, kommer saker och ting att hålla, är det de här jag verkligen vill? Jag är ju så svag. Ska jag fixa det här? Att öppna mig igen, att berätta om det. Lyssnar just nu på en låt som får mig att känna saker och ting liiiite, lite lättare. En förklaraing om hur det är alltså:

" But there's some things you need to know about me:
I'm weak right now, so weak right now. I need proof before I dare to open this heart, so I prepeard a quiz fort you!

Would you freak if I said that I like you?
Do you walk the line?
Is you IQ higher than you neighbour's and is it very much higher than mine?
Can you sleep when I grind my teeth?
Do you look away when I slob when I eat?

Will you let me be myself?
And if I fall, would you pick me up? "


Ja som sagt, texten beskriver precis det jag vill fråga dig. Om jag faller, plockar du upp mig då? Jag är rädd för att öppna mig igen. Jag har blivit så sårad och vart med om för mycket skit!
Det är bara att hoppas på det bästa nu. Det är ju nytt år för sjuttsingen och nya möjligheter!
Ska försöka mig på att sova lite granna i alla fall. Ska ju göra årets första jobbinsatts imorgon ju!

Sweet dreams!

Inga kommentarer: