torsdag 7 januari 2010

Tomt!

Står här på jobbet. Knappt en kund på hela dagen. Och min kollega sitter och glor på YouTube-klipp på chefens kontor. Fasen man jobbar ju typ ensam när man "jobbar" med honom. Antingen är han ute och röker, skiter, tjötar i telefon eller kollar på klipp på datorn! Så jag känner att jag kan stå här och springa till kassan om det nu behagar dyka upp en kund! Det är väl ingen som vill ut i den här kylan. När jag gick till jobbet, vilket var kl 05:30, så var det -12 grader! Helt sjukt!

Suck!

Sen så känner jag mig helt tom! Jag vet inte vad jag ska ta mig till egentligen! Jag känner bara... att jag åtminstone ville ha en chans! Men en chans lär jag väl inte få utav honom i alla fall. Om jag inte väntar i fem månader till sommarn då vill säga! Fuck i helvete! Men vad ska jag göra åt det hela? Jag har ju några alternativ:
1) Prata med honom igen och säga som så att han är en feg liten jävel och försöka få honom att ge mig en chans. (Kanske inte den bästa idéen med tanke på att jag tror att sannorlikheten för att han ska ändra sig är typ.... = 0!)
2) Vänta och se vad som händer...
3) Skaffa en ny kille, strula framför honom på lördag (då jag måste träffa honom igen!) och visa vad det är han går miste om! (tror inte jag finner någon på kort varsel, så... kanske ingen bra idé trots allt!)
4) Helt enkelt glömma honom! (vilket jag hellst gärna inte vill med tanke på att jag tycker om honom!)

Ja du... om jag kunde välja nått utav alternativen! Vore lite enklare. Men jag får väl se hur det urartar sig. Alternativ 3 verkar ju lönlöst. Jag får väl... jag vet inte! Shit va jobbigt allting ska vara då!

Kan jag inte få vara lycklig nu för en gångs skull?

Inga kommentarer: