torsdag 28 januari 2010

Toppendag! Jag känner att jag mår riktigt bra!


En dag som börjar sömnig och frusen. Halkar på isen och trippar som rumpnissar till båten som vi hinner med nätt och jämnt! Sedan börjar det! Skratt, värme, vatten, livbåtar och bara roligheter! Sedan efter en lång lång dag, då man är helt slut, sätter man sig på banken. Vad väntar en då? Jo då, en kö på 19 nummer innan det var min tur. Det tog bara en timme så var jag ute igen! Var fruktansvärt trött och kände mig riktigt sliten. Så jag var lite bitter då jag satte mig vid datorn och kollat igenom mailen, men jag kollade min chalmers-mail och vad väntade där, om inte ett mail där det stod ATT JAG KLARADE TENTAN! Jag vart som i trans! Inte för ens efter ca en kvarts segerdans kunde jag ringa till första bästa som skulle få dela min glädje! DEt blev ett samtal till mitt hjärta! Det rusade igenom en vind som bara värmde upp hela mig. Ett lyckorus!

Jag bara fylls av massor med rus just nu. En vecka som har gått så fort att jag knappt hängt med alls, det känns ju som om det var igår jag var tvungen att lämna mitt hjärta där nere i Skåneland! En underbar helg måste jag medge! Kommer ner och bara får massa värme, inte bara från hjärtat mitt utan även hans vänner. Bara massa värme som strömmar sig över en. En atmosfär som ingen kan beskriva! En känsla som är helt... underbar! När jag hade satt mig på tåget och det rullade iväg så ville jag inget hellre än att hoppa av i Lund och ta nästa tåg tillbaka igen. Jag bara insåg hur mycket jag skulle sakna honom. Men jag insåg att vi måste tillbaka till verkligheten. Jag skulle åka direkt till jobbet. Fruktansvärt tråkigt i sig. Men jag kom hem till roligheter också. Jag har badat i älven och lattjat med livbåtar!

Men jag känner fortfarande att jag vill tillbaka, tillbaka till den varma famnen, att bli omtyckt och kärleken! Om jag bara kunde få höra din röst, om och om och om igen! Om du bara kunde hålla om mig om nätterna, så jag inte är lika rädd för att somna! Om jag bara kunde få din kärlek i överflöd! Då hade jag verkligen mått hur underbart som hellst! Jag mår bra, det är inget snack om saken, fast, 30 mil är fortfarande 30 mil...

I miss you my heart! <3

Inga kommentarer: