tisdag 12 januari 2010

Saknaden är nått så enorm

Jag trodde det skulle vara lättare än vad det är. Jag kan ju knappt tänka! Plugget går just nu inte alls och jag vill bara vara på en helt anna plats. Jag vill vara i hans varma famn. Bli omhållen och bara bli omtyckt! Jag vill att drömmarna ska försvinna en gång för alla och att jag ska bli bra igen.
Och tro mig, sjörätten får inte direkt bort mina mardrömmar, inte ett dugg faktiskt! Snarare tvärtom. Jag har nån konstig ångest som jag inte kan hantera. Jag blir stressad för minsta lilla och att jag inte har någon kontroll över mig själv över huvud taget! Det är nog rätt illa tror jag. Jag bara måste klara den här tentan! Jag vill bara ha maskintekniken kvar sen så jag blir klar sen i mars!

Jag har kommit på en idé också. Jag ska på Skånelands-tour i februari! Jag ska ta mig en långhelg/en vecka och hälsa på alla där nere. Gurkan bland andra! Och självklart så ska jag ju till hjärtat mitt! <3
Jag tänkte att jag skulle ta med min kära ängel på min tour! Jag tror att hon vill men, eller rättare sag: jag vet att hon vill med! Så hon och jag ska ta en biljett och åka ner, stanna där ett tag och sen bli så illa tvungna att åka hem igen.

Jag försöker hela tiden övertyga mig själv om att tiden kommer gå fort. Jag vet inte riktigt om jag tror på det än bara. Just nu känns det som om en timme tar en evighet! Dagarna blir sega samtidigt som stressen inom mig ökar nått så frukansvärt!

Jag tror det hela menas med att jag bara vill vara någon annan stans. Jag saknar mitt hjärta nått så fruktansvärt mycket och jag skulle göra vad som hellst för att få vara med honom nu, nu, nu!

Jag tror jag tycker om honom rätt mycket faktiskt!
<3

Inga kommentarer: