torsdag 14 januari 2010

Tentaångest... igen!

Usch jag gillar verkligen inte det här. Pressen liksom. Jag får verkligen inte faila denna tentan! Det bara får jag inte! Visst att jag inte klarade den för jag var totalbakis... Men kom igen, så svår var den faktiskt inte! Jag måste fixa den nu! Fast bara det gör ju att man får en total blackout! Jag är nervös! För jag kommer ju bli totalt utskrattad av både mig själv och andra om jag inte klarar den!!!

Ångest!

Men det är ju bara att sätta sig där och göra så gått man bara kan. Jag får ju min ring imorgon, alltid något positivt. Och efter tentan ska jag och min ängel på Guys And Dolls! Skoj skoj!

Och snart så ska jag åka ner till mitt hjärta. Ja, eller, om några veckor, men det är snart för att jag tänkte som så att jag ska få tiden att gå fort fort genom att göra massa! Skolan börjar ju nästa vecka. Fast det blir ju inget tidsfördriv direkt med de schemat... Varför inte bara köra ihop allting istället för att gå typ en-tre föreläsningsdagar i veckan!? Det är ju galet segt! Vad ska man göra resten av dagarna då? Vi kommer ju inte ha någon tenta på det hela, så plugga är ju inget alternativ! Ja... vi får göra saker vi i klassen helt enkelt. Vi ska ju dansa i alla fall. Jag och min kära "kollega" kom fram till att vi måste träna minst 2 gånger i veckan. Det är ju bara att hoppas och be för att alla vill och kan det! Men om dom ska hinna med sitt mål så måste det vara så! Speciellt med tanke på att vi började om mitt i allt! Men det löser sig nog!

Shit va jag bara babblar, om vad egentligen? Ingenting skulle jag tro. Jag gör väl det mesta för att slippa plugga. Jag vet ju egentligen inte vad jag ska plugga på! Har gjort det jag kan för att förbereda mig. Klart jag kan läsa, läsa och läsa igen. Men till vilken nytta? Jag tror inte jag kommer få in mer i huvudet nu!

Ja, ja. Nu kör vi ett ryck och läser lite till!
Jag lär väl beklaga mig lite snart igen!

Ciao så länge!

Inga kommentarer: